Tereza Loukotová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Decathlon na českém trhu

Analysis of Decathlon's marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Decathlon na českém trhu, nástroje marketingového a komunikačního mixu, které společnost využívá ke komunikaci se zákazníky a její postavení na českém trhu ve srovnání s konkurencí. Nesdílnou součástí této práce je SWOT analýza a dotazníkové šetření, na jejichž základě jsem navrhla doporučení na vylepšení současné marketingové …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze Decathlon's marketing strategy on the Czech market, marketing and communication mix tools which company uses to communicate with consumers and its position on the Czech market in comparison with competition. An integral part of this work is SWOT analysis and survey, on the basis of which I proposed recommendations for improving the current marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jana Seifertová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72438