Analýza marketingové strategie společnosti Decathlon na českém trhu – Tereza Loukotová
Tereza Loukotová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti Decathlon na českém trhu
Analysis of Decathlon's marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti Decathlon na českém trhu, nástroje marketingového a komunikačního mixu, které společnost využívá ke komunikaci se zákazníky a její postavení na českém trhu ve srovnání s konkurencí. Nesdílnou součástí této práce je SWOT analýza a dotazníkové šetření, na jejichž základě jsem navrhla doporučení na vylepšení současné marketingové …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze Decathlon's marketing strategy on the Czech market, marketing and communication mix tools which company uses to communicate with consumers and its position on the Czech market in comparison with competition. An integral part of this work is SWOT analysis and survey, on the basis of which I proposed recommendations for improving the current marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jana Seifertová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ