Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy – Julie Baláková
Julie Baláková
Bakalářská práce
Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy
The Process of Adaptation of Children with a Different Mother Tongue from the Perspective of a Kindergarten Teacher
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá průběhem adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem pohledem učitele mateřské školy. Teoretická část práce definuje pojem dítě s odlišným mateřským jazykem, popisuje přípravu učitele na příchod dítěte s odlišným mateřským jazykem a jeho adaptaci na prostředí mateřské školy. Praktická část popisuje výsledky kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníku pro učitele mateřských …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the course of adaptation of children with a different mother tongue from the perspective of a kindergarten teacher. The theoretical part of the thesis defines the concept of a child with a different mother tongue, describes the teacher's preparation for the arrival of a child with a different mother tongue and its adaptation to the kindergarten environment. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALÁKOVÁ, Julie. \textit{Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6q62tm/.
Jak správně citovat práci
Baláková, Julie. Průběh adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu učitele mateřské školy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybraných mateřských školách v Ústeckém kraji
Kateřina JURAŠÍKOVÁ -
Profesní připravenost učitele MŠ na práci s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Ivana KRŇOULOVÁ