Šíření dezinformací, jejich vliv na společnost a charakteristika dezinformačních webů v České republice – Hovězáková Hovězáková
Hovězáková Hovězáková
Bakalářská práce
Šíření dezinformací, jejich vliv na společnost a charakteristika dezinformačních webů v České republice
Spreading fake news, their influence on the society and characteristics of fake news websites in the Czech Republic
Anotace:
Daná bakalářská práce je zaměřena na téma zabývající se dezinformačními weby a jejich působením ve společnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy související s vytvářením a šířením falešných informací. V práci je rozebrána problematika provozu dezinformačních webů a jejich charakteristika. Jedna z kapitol také uvádí konkrétní příklady dezinformačních webů působících na české mediální …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of fake news websites and their influence in society. The theoretical part of the thesis defines primary concepts related to the creation and how false information spreads. The thesis discusses the issue of the working of disinformation media and their characteristics. One of the chapters also gives specific examples of disinformation media platforms performing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ijawe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Klíma, MPA
- Oponent: PhDr. Marek Hejduk, LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Bezpečnostní management v regionech / Bezpečnostní management v regionech
Práce na příbuzné téma
-
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Média a mediální gramotnost u žáků středního stupně vzdělávání
Denis Novotný -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Influencing on social media
Eliška Jahodová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova