Mgr. Jan Glabazňa

Master's thesis

Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?

Why we do not have the same functional literacy?
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se věnuje funkční gramotnosti dospělých. Teoretická část zahrnuje vymezení funkční gramotnosti, její zdroje, důsledky a také prostředky rozvoje. Dále se práce zaměřuje na problematiku nerovného rozložení funkční gramotnosti v populaci. Záměrem práce je nalézt rozdíly ve specifikách životních drah osob se znaky nízké a vysoké úrovně funkční gramotnosti. Pro zjištění …viac
Abstract:
This master thesis is focusing on the functional adult literacy. Its definition, sources, results and means of development are stated in the theoretical part. Furthermore, the issue of unequal distribution of the functional adult literacy in the population is described in the next part. The main goal of the thesis is to find differences in specific lifeways of persons with the low and high level of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedúci: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta