Ing. Vojtěch Elstner

Bakalářská práce

Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji

Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian Region
Anotace:
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích.
Abstract:
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech Railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavel Stockmann, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Elstner, Vojtěch. Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji . Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika