Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji – Ing. Vojtěch Elstner
Ing. Vojtěch Elstner
Bakalářská práce
Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji
Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian Region
Anotace:
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích.Abstract:
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech Railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavel Stockmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELSTNER, Vojtěch. \textit{Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qe0we/.
Jak správně citovat práci
Elstner, Vojtěch. Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji . Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová -
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Marek Matiášek -
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Ondřej Novotný -
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Jan Janeba -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Žaneta Maturová -
Analýza marketingové komunikace nové značky na trhu
Žaneta Churavá