Modern Anglicisms in the Czech Republic – Bc. Zdeněk Farník
Bc. Zdeněk Farník
Bakalářská práce
Modern Anglicisms in the Czech Republic
Modern Anglicisms in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na užívání anglicismů mezi různými generacemi českého obyvatelstva, s hlavním důrazem na vliv moderních technologií, konkrétně sociálních médií. Práce prostřednictvím průzkumu zkoumá a analyzuje, které anglicismy v online slangu jsou nejpopulárnější napříč generacemi i v rámci jednotlivých generací, a která sociální média mají největší vliv na vzestup nových anglicismů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the usage of anglicisms among different generations of Czech people, with a primary emphasis on the influence of modern technologies, specifically social media. The aim is to investigate and analyse, using a survey, which anglicisms within online slang are the most popular across generations, as well as within individual generations and which social media platform was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/w2hv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2023
- Vedoucí: PhDr. René Kron, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Heisig, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Angličtina pro odbornou praxi / Angličtina pro odbornou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální média jako součást sociální komunikace
Iva SALIVAROVÁ -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
The analysis of anglicisms, loanwords and borrowings in Czech in the field of cynology
Jana KUČERIKOVÁ