Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program – Mgr. Zuzana ŘEHULKOVÁ
Mgr. Zuzana ŘEHULKOVÁ
Diplomová práce
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Trade fair activity in relation to advertising activity and accompanying programme
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi …víceAbstract:
Diploma work is specialized in trade fair activity, where different forms of communication meet and where all visitors´ senses are involved. Fairs are considered as a very effective marketing tool for which is typical concentration of bigger amount of people (target groups) at one place at given time. The first part deal with trade fair activities, its history, particular participants, types of trade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHULKOVÁ, Zuzana. \textit{Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qj2p8/.
Jak správně citovat práci
ŘEHULKOVÁ, Zuzana. Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické využití výstavních ploch Veletrhů Brno
Jana Zemánková