Marketingová strategie vybrané firmy – Milan Janíček
Milan Janíček
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie firmy a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.