Milan Janíček

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie firmy a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Finance a řízení / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.