Milan Janíček

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Cílem práce je návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická část práce vychází z aktuálních odborných zdrojů zaměřených zejm. na problematiku marketingu a managementu. Empirická část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové strategie firmy a návrh vlastních doporučení a možných změn v marketingové strategii vybrané firmy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.