Marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Michaela Vlčková
Bc. Michaela Vlčková
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Marketing communication in the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybraném podniku v online prostředí a kamenné prodejně. V teoretické části budou obsaženy teoretické poznatky z oblasti nástrojů komunikačního mixu, marketingové komunikace a komunikační strategie s ohledem na offline a online prostředí. Sekundární data budou využita k analýze současné marketingové komunikace vybrané společnosti …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose an improvement of marketing communication in a selected company in an online area and a stone shop. The theoretical part will contain theoretical knowledge in the field of communication mix tools, marketing communication and communication strategies with respect to the offline and online area. Secondary data will be used to analyze the current marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nru87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová