Bc. Michaela Vlčková

Master's thesis

Marketingová komunikace ve vybraném podniku

Marketing communication in the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybraném podniku v online prostředí a kamenné prodejně. V teoretické části budou obsaženy teoretické poznatky z oblasti nástrojů komunikačního mixu, marketingové komunikace a komunikační strategie s ohledem na offline a online prostředí. Sekundární data budou využita k analýze současné marketingové komunikace vybrané společnosti …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose an improvement of marketing communication in a selected company in an online area and a stone shop. The theoretical part will contain theoretical knowledge in the field of communication mix tools, marketing communication and communication strategies with respect to the offline and online area. Secondary data will be used to analyze the current marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné