Josef DRÁBEČEK
Bachelor's thesis
Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis
Communication plan for Furniture Service Company
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je komunikační plán pro truhlářskou dílnu s názvem Nábytkový servis. V teoretické části je z části popsána právní forma podnikání, dále tato část obsahuje popis marketingu a propagace. Hlavním tématem pro praktickou část je problematika marketingové komunikace a komunikačního plánu. V úvodu praktické části je popis podnikání a analýza současné situace. Práce také obsahuje …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the communication plan for a furniture workshop called Furniture Service. The first chapter of the theoretical part describes the legal form of business. This section contains a description of marketing and promotion. The main theme of the practical part deals with the issue of the marketing communication and the communication plan. In the begining of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÁBEČEK, Josef. Komunikační plán pro firmu Nábytkový servis. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační plán pro společnost HAPER s.r.o.
Pavla Křiklavová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda