Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích – Anna Beranová
Anna Beranová
Bachelor's thesis
Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích
The Effect of Video Editing on the Reach of a Social Network Post
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu střihu videa na dosah a interakci příspěvků na sociálních sítích. V teoretické části jsou vysvětleny základní principy fungování sociálních sítí a jejich algoritmů, důležitost video kontentu v digitálním oblasti a různé techniky střihu videa. Praktická část práce je zaměřena na empirický výzkum, který porovnává úspěšnost videí s různými střihovými technikami …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the effect of video editing on the reach and interaction of social media posts. The theoretical part explains the basic principles of social networking and its algorithms, the importance of video content in the digital domain and different video editing techniques. The practical part of the thesis focuses on empirical research that compares the success rate of videos with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Beranová, Anna. Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích . Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Information Technologies in Administration / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě v muzeích. Analýza vybraných institucí
Pavla Pelikánová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová