Bc. Dominik Ptáček
Master's thesis
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Publicity Brand Vodafone Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na publicitu značky Vodafone Czech republic, a.s. Teoretická část obsahuje, na základě studia literatury, informace o složkách public relations, které jsou stěžejním bodem pro úspěšnou komunikaci a její vliv na publicitu. Praktická část se zabývá analyzováním jednotlivých činností, kterými se společnost Vodafone Czech Republic, a.s. snaží jejich publicitu ovlivnit. Cílem …moreAbstract:
The Thesis focuses on the publicity of Vodafone Czech republic, a.s. The theoretical part is based on the study of literature and includes information about the components of public relations, which are necessary for successful manage of publicity. The practical part deals with analyzing of individual methods, which Vodafone Czech Republic use for manage their publicity. The aim of this thesis is find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/an5ya/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda