Bc. Dominik Ptáček

Master's thesis

Publicita značky Vodafone Czech Republic

Publicity Brand Vodafone Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na publicitu značky Vodafone Czech republic, a.s. Teoretická část obsahuje, na základě studia literatury, informace o složkách public relations, které jsou stěžejním bodem pro úspěšnou komunikaci a její vliv na publicitu. Praktická část se zabývá analyzováním jednotlivých činností, kterými se společnost Vodafone Czech Republic, a.s. snaží jejich publicitu ovlivnit. Cílem …more
Abstract:
The Thesis focuses on the publicity of Vodafone Czech republic, a.s. The theoretical part is based on the study of literature and includes information about the components of public relations, which are necessary for successful manage of publicity. The practical part deals with analyzing of individual methods, which Vodafone Czech Republic use for manage their publicity. The aim of this thesis is find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní