Publicita značky Vodafone Czech Republic – Bc. Dominik Ptáček
Bc. Dominik Ptáček
Diplomová práce
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Publicity Brand Vodafone Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na publicitu značky Vodafone Czech republic, a.s. Teoretická část obsahuje, na základě studia literatury, informace o složkách public relations, které jsou stěžejním bodem pro úspěšnou komunikaci a její vliv na publicitu. Praktická část se zabývá analyzováním jednotlivých činností, kterými se společnost Vodafone Czech Republic, a.s. snaží jejich publicitu ovlivnit. Cílem …víceAbstract:
The Thesis focuses on the publicity of Vodafone Czech republic, a.s. The theoretical part is based on the study of literature and includes information about the components of public relations, which are necessary for successful manage of publicity. The practical part deals with analyzing of individual methods, which Vodafone Czech Republic use for manage their publicity. The aim of this thesis is find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/an5ya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda