Bc. Indira Dairova

Bachelor's thesis

Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace

Event markenting and its place within the marketing communications
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice event marketingu a jeho roli v rámci marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je na základě deskripce problematiky event marketingu zpracovat návrh souboru doporučení pro připravované eventy ve firmě. V práci jsou uplatněny následující postupy a vědecké metody: analýza, literární rešerše a komparace.
Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to the event marketing and its role in marketing communications. The main objective of this work is based on the description of the event marketing process issues a draft set of recommendations for upcoming events in the company. The thesis used the following techniques and scientific methods: analysis, literature review and comparison.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní