Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace – Bc. Indira Dairova
Bc. Indira Dairova
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Event markenting and its place within the marketing communications
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice event marketingu a jeho roli v rámci marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je na základě deskripce problematiky event marketingu zpracovat návrh souboru doporučení pro připravované eventy ve firmě. V práci jsou uplatněny následující postupy a vědecké metody: analýza, literární rešerše a komparace.Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to the event marketing and its role in marketing communications. The main objective of this work is based on the description of the event marketing process issues a draft set of recommendations for upcoming events in the company. The thesis used the following techniques and scientific methods: analysis, literature review and comparison.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gwf80/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák