Jan Hromek
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje podniku
Business development strategy
Abstract:
Předmětem příslušné bakalářské práce je strategická analýza podniku VEOS Pospíšil s.r.o. a návrh adekvátních opatření pro podnik, které povedou k posílení pozice podniku na trhu mezi nejvýznamnějšími konkurenty. V teoretické části je diskutována vhodnost vybraných nástrojů. Metodická část obsahuje metody, které jsou využity v praktické části pro naplnění vytyčeného cíle. Vybrané nástroje jsou prakticky …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the strategic analysis of the company VEOS Pospíšil s.r.o. and the proposal of suitable measures for the company, which will lead to strengthening the company's position in the market among the most significant competitors. The theoretical part discusses the suitability of the selected tools. The methodical part contains methods used in the practical part to fulfill …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/emdy7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková