Vzdělávání učitelů waldorfských škol: požadavky, potřeby, praxe. – Bc. Zdeňka Hladilová
Bc. Zdeňka Hladilová
Bakalářská práce
Vzdělávání učitelů waldorfských škol: požadavky, potřeby, praxe.
Waldorf teachers'education: requirements, needs, practise.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vzdělávání učitelů waldorfských škol: požadavky, potřeby, praxe. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část se zaměřuje na učitele a charakteristiku vzdělávání waldorfských učitelů a vysvětlení principů waldorfské pedagogiky. Empirická část je zaměřena na výzkum subjektivních názorů waldorfských učitelů na své vzdělávání a zjištění potřeb …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is waldorf teachers' education: requirements, needs, practise. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part is focused on the teacher and characteristics of waldorf teachers' education and explanation of principles of the waldorf pedagogy. The empiric part is directed to the research of waldorf teachers´personal opinions about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1jei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Teaching English in Waldorf School
Pavla Lososová -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová