Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě – Bc. Adriana Ritschelová
Bc. Adriana Ritschelová
Bachelor's thesis
Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě
Value network and value chain
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá hodnotovou sítí podniku Paramo, a. s., a způsoby posilování vztahů se subjekty hodnotové sítě. Práce se v teoretické části věnuje základním pojmům hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka a hodnotový management. Dále se zabývá hodnotovým řetězcem a hodnotovou sítí. Podrobně jsou popsány způsoby posilování vztahů s dodavateli a zákazníky a nástroje k posilování …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with value network of company Paramo, a. s., and ways of strengthening relationships with customers of the value network. Work in theoretical read therein deals with basic components of customer value, attributes of customers value and value management. It also deals with value chain and value network. In more detail the ways of strenghtening relationships with suppliers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedúci: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ritschelová, Adriana. Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová