Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace – Martina Križanová
Martina Križanová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace
Marketing Mix Design for the Vegetarian Restaurant
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma "Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace". Cílem práce je zjistit a charakterizovat současný marketingový mix restaurace a na základě získaných informací navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení poskytovaných služeb.Abstract:
The bechalor is focuses on the "Marketing Design for the Vegetarian Restaurant. The aim of this is discover and charakterize current marketing strategy of this restaurant and on the base of the know informaion suggest possible recommendations, which would lead to increase service quality.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110760
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová