Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice – David CHRISTOF
David CHRISTOF
Diplomová práce
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
Preferences of customers on PC video game market in Czech Republic
Anotace:
Práce čtenáře seznámí s důležitými pojmy s oblasti video herního trhu a Poskytuje pohled na část trhu PC her v Česká republice. Srovnává PC a video herní konzole a poskytuje náhled na důležité rozdíly mezi těmito dvěma trhyAbstract:
Paper will introduce reader to important terms from the video game market and and provides a look at part of the PC gaming market in Czech Republic. The paper compares PC and consoles and provides a look at the differences between these two markets
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRISTOF, David. \textit{Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6s0k6b/.
Jak správně citovat práci
CHRISTOF, David. Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje
Anastasiia Gepolova -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Online a kolektivní video/PC hry - jejich vliv na identitu a sociální život hráčů
Jakub Frýbort -
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
David CHRISTOF -
Preference zákazníků na PC video herním trhu v České republice
David CHRISTOF