Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split – Bc. Kamila SMETANOVÁ
Bc. Kamila SMETANOVÁ
Master's thesis
Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split
Intertextual analysis parody of the advertising The Epic Split
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje intertextuální odkazy v komerční reklamě společnosti Volvo Trucks a v souboru videí, které se kolem této reklamy vytvořily. Tato videa jsou charakterizována jako parodie, neboť zesměšňují původní text, k němuž intertextuálně odkazují. Cílem této práce je tedy realizace intertextuální analýzy audivizuálního textu společnosti Volvo Trucks, který je na sociální síti známý …moreAbstract:
This thesis analyzes the intertextual references in advertising of the company Volvo Trucks and in the existing video files relating to this ad. These videos are characterized as parodies because they deride the original text to which they intertextually refer. The aim of this thesis is to perform the intertextual analysis of the Volvo Trucks audiovisual text known on the social network as The Epic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Accessible from:: 26. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Chvojková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMETANOVÁ, Kamila. Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.11.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 11. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Theses on a related topic
-
Neoformalistická analýza filmu Vrah zůstal po škole
Alexandra Plakhova -
Návrat oživlých mrtvol / Návrat živé smrti: Intertextuální parodie jako koncept k tvorbě kultu
Květa Lujková -
Freestyle jako "performakce". Neoformalistická analýza filmu 8. míle.
Patrik Soroka -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights