Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split – Bc. Kamila SMETANOVÁ
Bc. Kamila SMETANOVÁ
Diplomová práce
Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split
Intertextual analysis parody of the advertising The Epic Split
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje intertextuální odkazy v komerční reklamě společnosti Volvo Trucks a v souboru videí, které se kolem této reklamy vytvořily. Tato videa jsou charakterizována jako parodie, neboť zesměšňují původní text, k němuž intertextuálně odkazují. Cílem této práce je tedy realizace intertextuální analýzy audivizuálního textu společnosti Volvo Trucks, který je na sociální síti známý …víceAbstract:
This thesis analyzes the intertextual references in advertising of the company Volvo Trucks and in the existing video files relating to this ad. These videos are characterized as parodies because they deride the original text to which they intertextually refer. The aim of this thesis is to perform the intertextual analysis of the Volvo Trucks audiovisual text known on the social network as The Epic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014
Zveřejnit od: 26. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Chvojková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMETANOVÁ, Kamila. Intertextuální analýza parodií na reklamu The Epic Split. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.11.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 11. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Neoformalistická analýza filmu Vrah zůstal po škole
Alexandra Plakhova -
Návrat oživlých mrtvol / Návrat živé smrti: Intertextuální parodie jako koncept k tvorbě kultu
Květa Lujková -
Freestyle jako "performakce". Neoformalistická analýza filmu 8. míle.
Patrik Soroka -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák
Název
Vložil
Vloženo
Práva