Talented, Gifted and Advanced Children in Mixed Ability Classes – Mgr. Gabriela Ivančíková
Mgr. Gabriela Ivančíková
Diplomová práce
Talented, Gifted and Advanced Children in Mixed Ability Classes
Talented, Gifted and Advanced Children in Mixed Ability Classes
Anotace:
Cílem této práce je najít takovou metodu vyučování, aby se vedle sebe mohly vzdělávat děti nadané a v jazyce pokročilé a zároveň děti ostatní s různými schopnostmi. Nejdříve představím definice termínů nadaný, talentovaný a jazykově pokročilý. Dále prozkoumám učební a vyučovací styly. Vezmu v úvahu potřebu teorie rozmanité inteligence a Bloomovu taxonomii. Nakonec bych chtěla dokázat, že jedním z řešení …víceAbstract:
The aim of this work is to find such teaching methods to accommodate gifted and advanced pupils in mixed ability classes. Firstly, I will introduce definitions of the terms gifted, talented and advanced. Then I will investigate learning and teaching styles. I will take into account the theory of Multiple Intelligences and Bloom's taxonomy. Finally, I would like to prove that one of the solutions might …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fxhcu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analysing and Supplementing an ELT Course Book in the Light of Howard Gardner's Theory of Multiple Intelligences
Roman Krejčí -
Activities Matching Different Learning Styles in Teaching English to Young Learners
Lenka Nováková -
Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar
Věra Nečasová