Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku – Nikola ŠTUGELOVÁ
Nikola ŠTUGELOVÁ
Bakalářská práce
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
A drawing of a figure as an instrument of measuring the intellectual development in preschool children
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku" se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První z nich charakterizuje předškolní období se zaměřením na rozumový vývoj, dále stručně charakterizuje vzdělávání v mateřské škole a Montessori pedagogiku. Druhá kapitola se zabývá vývojem dětské kresby a …víceAbstract:
A bachelor thesis on "A drawing of a figure as an instrument of measuring the intellectual development in preschool children" consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter characterizes the preschool age with a particular focus on the intellectual development and briefly describes the preschool education and the Montessori pedagogy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTUGELOVÁ, Nikola. Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ -
Kresba postavy u dětí s mentálním postižením
Martina PLÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva