Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na spotřebitele – Kateřina Volfová
Kateřina Volfová
Bachelor's thesis
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na spotřebitele
Selected food quality marks and their influence on consumers
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje značkám kvality potravin a jejich vlivu na spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojmy značka a kvalita. V rámci této části jsou vzpomenuty základní charakteristiky značek a význam značek pro spotřebitele. Teoretická část se dále věnuje vysvětlení pojmu kvalita, jejímu významu v legislativě, řízení kvality v potravinářském …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with food quality marks and their influence on consumers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the concepts of brand and quality. The basic characteristics of brands and the importance of brands for consumers are outlined in this section. The theoretical part further explains the conception of quality, its importance in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30598
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2012
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Klamání spotřebitelů prostřednictvím značek kvality
Šimon Seman -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Dominika Rozmajzlová -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anežka Kühnová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Vliv značky kvality na rozhodování spotřebitele
Lucie Zatloukalová