Informovanost klientů o sociálních službách – Michaela DURNÁ
Michaela DURNÁ
Bakalářská práce
Informovanost klientů o sociálních službách
Awareness clients about social services
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sociálních službách a jejich možnostech informování klientů. Cílem bakalářské práce je definování pojmů sociální služby, informovanost a definování prostředků komunikace, díky nimž mohou organizace sdělovat informace svým klientům.Abstract:
Bachelor thesis deals with social services and the possibility of informing clients. The aim of this thesis is to define the concepts of social services, information and defining the means of communication that enable organizations to communicate information to their clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DURNÁ, Michaela. Informovanost klientů o sociálních službách. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky ovlivnění a přesvědčení ve zpracování mediální kauzy ve vybraných online denících
Matěj PAVERA -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík