Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ – Mgr. Alena Drury Sojková, Ph.D.
Mgr. Alena Drury Sojková, Ph.D.
Disertační práce
Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ
The role of new media in fine arts education in secondary schools
Anotace:
Fenomén nových médií je ve výtvarné pedagogice již velmi dobře popsán. Jeho vymezení a využití ve školní pedagogické praxi však i nadále poskytuje velký prostor pro výzkum a metodický vývoj. Jaké místo zaujímají video art, performance art a konceptuální umění ve výuce výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy? Jak jsou tato média ve výuce zastoupena a praktikována? Jaké vlivy působí na rozhodnutí …víceAbstract:
The phenomenon of new media in art education has already been very well mapped. However, its definition and use in school teaching practice continues to provide great scope for research and methodological development. What role do video art, performance art and conceptual art play in the teaching of art education at the secondary school? How are these media represented and practiced in teaching? What …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x183d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Vladimír Havlík, doc. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Spolu, a přece odděleně: podoba diferencované výuky na druhém stupni základních škol
Jana Navrátilová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Výukový model systému KNX
Josef Josif -
Výukový model pro demonstraci Lenzova zákona
Radek Boháč -
Výukový model pro inteligentní řízení budov
Ondřej Slánský -
Výukový model malého krevního oběhu
Tomáš Holinka