Vliv znakování na rozvoj komunikace batolat – Stanislava TOMSOVÁ
Stanislava TOMSOVÁ
Bakalářská práce
Vliv znakování na rozvoj komunikace batolat
The influence if signing on the communication development of the toddlers
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na znakování a jeho vliv na rozvoj komunikace u slyšících batolat. Hlavním cílem práce je analyzovat možnosti rozvoje komunikačních dovedností pomocí využívání naučených gest ? znaků. Teoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou přirozeného rozvoje komunikace u batolat, zaměřena je na verbální i neverbální komunikaci, ontogenezi řeči a vysvětlení pojmu …víceAbstract:
My bachelor paper focuses on sign language and its influence on hearing toddlers communication development. The main aim of my paper is to analyze possibilities of communication skills development with the help of acquired gestures ? signs use. The theoretical part of the paper deals with the problems of a toddler natural development communication and it is focused both on verbal and non-verbal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Hachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMSOVÁ, Stanislava. Vliv znakování na rozvoj komunikace batolat. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Ontogeneze řeči u dětí v bilingvním prostředí
Marie Hošťálková -
Komunikace s osobami s postižením z pohledu pracovníků ve veřejném sektoru
Ivana Culková -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Podpora komunikace dětí předškolního věku
Markéta BITTNEROVÁ