Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech – Mgr. Lucie Pastvová
Mgr. Lucie Pastvová
Diplomová práce
Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech
Social Advertising - Introduction to one of the Communication Tools Used to Inform on Social Issues
Anotace:
Diplomová práce Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech pojednává o jednom z nejviditelnějších a nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Pohlíží na sociální reklamu jako na celek, kterému se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na společenský rozměr a význam sociální reklamy v mezilidské komunikaci …víceAbstract:
Diploma thesis Social Advertising - Introduction to one of the Communication Tools Used to Inform on Social Issues deals with one of the most conspicuous and the most important instrument of marketing communication mix. The thesis focuses on social advertising as a whole and tries to build up its theoretic framework. The main stress is put on social dimension and on the sense of social advertising …víceKlíčová slova
Sociální reklama reklama sociální marketing marketing nezisková organizace historie typologie tvorba funkce kampaň soutěže komunikace média informace emoce účinnost proces přesvědčování vliv celebrity psychologie právo etika social advertising advertising social marketing non-profit organization history typology creation function campaign competitions communication information emotion effect process of persuasion influence psychology law ethics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ve5vt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Romana Ferbarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PASTVOVÁ, Lucie. \textit{Sociální reklama - úvod do problematiky jednoho z komunikačních nástrojů informování o celospolečenských problémech}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/6so2ib/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Vědecké informace a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Iveta Danišová -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl