Písmo jako vizuální prvek designu loga – Zuzana Barysz
Zuzana Barysz
Bachelor's thesis
Písmo jako vizuální prvek designu loga
The Letter as a Visual Logo Design Element
Anotácia:
V době vizuálního smogu přitahuje pozornost našeho vnímáni v každodenním životě výjimečnost a zároveň jednoduchost podávané informace. Tou informací může být obyčejné logo. Předkládaná bakalářská práce se věnuje písmu jako vizuálnímu prvku v designu loga, s užším zaměřením na logo Festivalu evropského divadla Eurokontext.sk. V práci se opíráme o výsledky kvantitativního výzkumu, který zkoumá povědomí …viacAbstract:
In times of visual smog, our everyday attention is drawn by the exceptionality and, at the same time, simplicity of information presented. A logo might be the type of information concerned. The undergraduate thesis explores lettering as visual element in logo design, with particular focus on the logo of the International Theatre Festival Eurokontext.sk. The study draws from quantitative research into …viacKľúčové slová
Písmo typografie značka logo logotyp dizajn festival divadelný festival Eurokontext.sk marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barysz, Zuzana. Písmo jako vizuální prvek designu loga. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek -
AUTOMATICKÝ SKLENÍK S VYUŽITÍM SIEMENS LOGO!
Lucie Vymětalíková