Radikální pojetí subjektivismu podle L. M. Lachmanna a jeho implikace pro teorii spotřebitele – Eliška Panáčková
Eliška Panáčková
Bachelor's thesis
Radikální pojetí subjektivismu podle L. M. Lachmanna a jeho implikace pro teorii spotřebitele
Radical view of subjectivism according to L. M. Lachmann and its implications for consumer theory
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá radikálním metodologickým přístupem subjektivistického ekonoma Ludwiga M. Lachmanna a aplikací tohoto přístupu na teorii spotřebitele. Cílem této práce je zhodnotit, zda je Lachmannův metodologický přístup kompatibilní s přístupem v mainstreamové teorii spotřebitele, případně nakolik jsou tyto přístupy odlišné. V první části práce se zabývám kontextem radikálního subjektivismu …viacAbstract:
This Bachelor Degree Thesis is concerned with methodological approach of the radical subjectivist economist Ludwig M. Lachmann and application of his approach on consumer theory. The aim of this study is to evaluate whether is methodological approach of Lachmann compatible with the approach used in mainstream consumer theory, eventually how these approaches are different. The first part deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedúci: Petr Špecián
- Oponent: Lukáš Máslo
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Teorie užitku spotřebitele v praxi
Jan Smolík -
Teorie spotřebitele
Petr Basler -
Teorie užitku spotřebitele v praxi
Milan Král -
Teorie užitku spotřebitele v praxi
Ivan Galinov -
Ověření platnosti teorie užitku spotřebitele v praxi
Ivana Kašpárková -
Teorie spotřebitele
Petr Basler -
Teorie asymetrických informací a ochrana spotřebitele
Jan Kadrnožka