Radek Čejpa

Bachelor's thesis

Diferenciační strategie firmy

Manažerský projekt komoditního rozšíření sortimentu velkoobchodu elektro

Differentiation business strategy
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu v souvislosti s možností rozšíření sortimentu elektroobchodu. Marketingový plán je zaměřen na velkoobchod elektro, který patří mezi pět největších velkoobchodů elektro v ČR. Z tohoto pohledu se jedná o významný projekt.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010
  • Supervisor: Vladimír Bureš
  • Reader: Veronika Jašíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management