Radek Čejpa
Bachelor's thesis
Diferenciační strategie firmy
Manažerský projekt komoditního rozšíření sortimentu velkoobchodu elektro
Differentiation business strategy
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu v souvislosti s možností rozšíření sortimentu elektroobchodu. Marketingový plán je zaměřen na velkoobchod elektro, který patří mezi pět největších velkoobchodů elektro v ČR. Z tohoto pohledu se jedná o významný projekt.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: Vladimír Bureš
- Oponent: Veronika Jašíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová