Bc. Libor Sojka

Diplomová práce

Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie

Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Anotace:
Diplomová práce ve své obecné části popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, zejména sponzoring společností. Empirická část práce zkoumá sponzoringové aktivity společnosti Specialized. Metodou je zvolena forma řízených rozhovorů a dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány na sportovních akcích s cílem získat informace o povědomí o značce a jejich aktivitách u veřejnosti. Výsledky byly …více
Abstract:
Diploma thesis in its general part describes the various marketing communication tools, especially sponsoring companies. Empiric part examines the company's sponsorship activities Specialized. The method is chosen form of structured interviews and questionnaires. Questionnaires were distributed at sports events to gather information about brand awareness and their activities among the public. The results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace