Vocabulary in CLIL Piano Lessons: a Case Study – Bc. Anežka Bartoňková
Bc. Anežka Bartoňková
Bakalářská práce
Vocabulary in CLIL Piano Lessons: a Case Study
Vocabulary in CLIL Piano Lessons: a Case Study
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza slovní zásoby v hodinách klavíru vyučovaných metodou CLIL. Teoretická část popisuje hlavní principy metody CLIL a zaměřuje se i na postupy týkající se výuky a osvojování slovní zásoby. V souladu s výzkumnou částí jsou v teoretické části zahrnuty kapitoly týkající se jazykových dovedností, podpůrných metod při výuce či role učitele. Kromě toho tato bakalářská …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyse vocabulary in CLIL piano lessons. In the theoretical part, the CLIL method is introduced and the basic principles concerning vocabulary learning and teaching are explained. Besides, other fields such as language skills, scaffolding methods and the role of CLIL teacher, which were investigated in the research, are included. Moreover, this bachelor thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nj69e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka (CLIL) v odborných předmětech na Vysokém učení technickém v Brně
Valeriia Denysenko -
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Markéta BARTOŇOVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce
David FRANTA -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen