Michaela Hanáková

Bachelor's thesis

Analýza online obchodů s chovatelskými potřebami a krmivy

Analysis of Online Pet Stores
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je analýza online obchodů s chovatelskými potřebami a krmivy. V analýze budu zkoumat názory, spokojenost zákazníků a jejich postoje vůči této formě nakupování. Práce bude řešena především primárním výzkumem. Na základě marketingového výzkumu navrhnu doporučení, která by měla pomoct ke zlepšení současné situace.
Abstract:
Theme of my baccalaureate work is Analysis of Online Pet Stores. I’m trying to analyze customer’s opinions, attitudes and satisfaction with provided services. The work will be solved especially by primary research. I believe my findings and recommendations will be useful and will even improve current situation concerning discontent and distrust in on-line shopping.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Martina Steinová
  • Reader: Michaela Petrová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod