Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy. – Petra KUKUCZKOVÁ
Petra KUKUCZKOVÁ
Master's thesis
Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.
Manifestations and the diagnostic process of specific learning disabilities in the first grade of elementary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení, zejména jejich prvopočátky na přelomu předškolního vzdělávání a prvního ročníku základní školy. Díky návaznosti základního vzdělávání na předškolní vzdělávání je vysvětlena i tato část vzdělávání, stejně tak možnosti předcházení těmto poruchám. Popsány jsou také možnosti diagnostiky jak školní, tak ve školském poradenském zařízení. …moreAbstract:
This final thesis deals with the problem of specific learning disabilities, especially their beginnings at the turn of the pre-school education and the first grade of elementary school. Owing to continuity of the primary education on pre-school education, this part of education is explained too, as well as possibilities of preventing disabilities. The diagnostic options of the school and school counseling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Mravcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUKUCZKOVÁ, Petra. \textit{Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/6tnjk6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUKUCZKOVÁ, Petra. Projevy a proces diagnostiky specifických poruch učení v prvním ročníku základní školy.. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová