Martina Kouřilová

Master's thesis

Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích

Marketing strategy of Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. on domestic and export markets
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na českém trhu a její pronikání na exportní trhy. Práce vychází z analýzy externího prostředí, kde hodnotí současnou ekonomickou situaci, situaci na trhu s alkoholem, konkurenci a mediální prostředí. Následná interní analýza zachycuje pohled firmy - zejména tržní podíl produktu …more
Abstract:
This diploma theses executes an internal and external analysis of marketing strategies on Czech and international markets by company Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. External analysis is assessed with respect to current economic downturn and evaluates alcohol market situation, competition and media markets. Latter internal analysis appraises company's standings on liqueur markets. This particulary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Erik Čížek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20611