Martina Kouřilová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích

Marketing strategy of Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. on domestic and export markets
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na českém trhu a její pronikání na exportní trhy. Práce vychází z analýzy externího prostředí, kde hodnotí současnou ekonomickou situaci, situaci na trhu s alkoholem, konkurenci a mediální prostředí. Následná interní analýza zachycuje pohled firmy - zejména tržní podíl produktu …více
Abstract:
This diploma theses executes an internal and external analysis of marketing strategies on Czech and international markets by company Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. External analysis is assessed with respect to current economic downturn and evaluates alcohol market situation, competition and media markets. Latter internal analysis appraises company's standings on liqueur markets. This particulary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Erik Čížek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20611

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod