Destinační marketing města Lázně Bělohrad – Dominika Horáčková
Dominika Horáčková
Bachelor's thesis
Destinační marketing města Lázně Bělohrad
Destination Marketing of the Town of Lazne Belohrad
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit v městě Lázně Bělohrad současný stav cestovního ruchu a činnost destinačního marketingu včetně spolupráce lázní a městského úřadu a porovnat ji se stavem v minulých letech. Tato problematika je zkoumána v praktické části práce na základě předložených teoretických východisek. Z výzkumu vyplývá, že ve městě došlo k určitému pokroku, ale spolupráce subjektů cestovního …viacAbstract:
The aim of the Bachelor Thesis is to evaluate the current state of tourism and destination marketing activities in the town of Lazne Belohrad, including cooperation between spa and municipal authority and to compare it with the situation in previous years. These issues are explored in the practical part on the basis of the theoretical foundations. The results of the research show some progress in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál cestovního ruchu města Lázně Bělohrad a oblasti Podzvičinsko
Vojtěch Čipera -
Potenciál cestovního ruchu Lázní Bělohrad a okolí
Marie Hendrychová
Názov
Vložil
Vložené
Práva