Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků – Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Disertační práce
Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků
Cognitive and noncognitive components of pupil's self-regulated learning process
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou autoregulace učení žáků jako východiska pro rozvoj celoživotního učení. Podává přehled současných modelů autoregulace učení a objasňuje teoretické přístupy, ze kterých tyto modely vycházejí. Vysvětluje spojitost kognitivních a nonkognitivních složek procesu autoregulace učení, stejně jako vnitřních a vnějších faktorů, které hrají důležitou roli při rozvoji autoregulace …víceAbstract:
The present dissertation thesis deals with problems of pupils´ self-regulated learning process as a ground for life-long learning process development. It outlines the current models of self-regulated learning processes and explains theoretical approaches on which these models are based. The dissertation explains relations between cognitive and noncognitive components of self-regulated learning, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gqkjo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Bronislava Kasáčová, CSc., prof. PhDr. Josef Maňák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková