Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Disertační práce

Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků

Cognitive and noncognitive components of pupil's self-regulated learning process
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou autoregulace učení žáků jako východiska pro rozvoj celoživotního učení. Podává přehled současných modelů autoregulace učení a objasňuje teoretické přístupy, ze kterých tyto modely vycházejí. Vysvětluje spojitost kognitivních a nonkognitivních složek procesu autoregulace učení, stejně jako vnitřních a vnějších faktorů, které hrají důležitou roli při rozvoji autoregulace …více
Abstract:
The present dissertation thesis deals with problems of pupils´ self-regulated learning process as a ground for life-long learning process development. It outlines the current models of self-regulated learning processes and explains theoretical approaches on which these models are based. The dissertation explains relations between cognitive and noncognitive components of self-regulated learning, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Bronislava Kasáčová, CSc., prof. PhDr. Josef Maňák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta