Marketingová politika firmy v informační společnosti – Jan Marek
Jan Marek
Bakalářská práce
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Anotace:
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Vlasta Kubešová
- Oponent: Richard Bébr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
Samuel Beniak -
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
David Štícha -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Tai Linh Nguyenová -
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
Ivana Heidlbergová