Marketingová strategie Ubytování Pod hradem – Hana Stehlíková
Hana Stehlíková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Ubytování Pod hradem
Marketing Strategy of Ubytování Pod hradem
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analyzování potřeb zákazníků v oblasti ubytovacích služeb, na což navazuje návrh marketingové strategie pro konkrétní ubytovací zařízení. Práce se zabývá výkladem marketingových pojmů, následně analýzou současného stavu a porovnáním nabídek konkurenčních ubytovacích zařízení, a nakonec návrhem samotným. Ačkoliv je návrh pro konkrétní ubytovací zařízení, je aplikovatelný …viacAbstract:
This bachelor's thesis presents an analysis of customer needs in the field of accomodation services, followed by a proposition of marketing strategy made for a particular accomodation facility. The thesis deals with an interpretation of marketing terms, analyzing current state and evaluating other similar (competing) facilities' offers, finally resulting in a proposition of its own. Although the proposition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan