Bc. Veronika PEŠKOVÁ

Master's thesis

Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PEŠKOVÁ, Veronika. Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe