Aktivní čtení v angličtině na základní škole – Nina Červená
Nina Červená
Diplomová práce
Aktivní čtení v angličtině na základní škole
Active Reading in English at Basic School
Anotace:
Tato práce se zabývá metodami výuky čtení v anglickém jazyce na základní škole. Práce představuje obecný charakter výuky angličtiny a dále se zaměřuje na dovednost čtení, které společně s mluvením, psaním a poslechem patří k základním jazykovým kompetencím. Konkrétně věnuje pozornost metodě aktivního čtení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části.Teoretická část popíše postupy a techniky výuky aktivního …víceAbstract:
This thesis deals with an active reading method in English language at Basic School. It presents the general character of an education process and it is further concerned with reading skills which besides speaking, listening and writing belongs to crucial language competences. It specifically concentrates on active reading method and it is divided into two parts. The theoretical part describes active …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - francouzský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá
Název
Vložil
Vloženo
Práva